خبر مهم وزیر کشور از بازگشایی مدارس و تغییر ساعات ادارات

کد خبر: 1137344

احمد وحیدی گفت: با توجه به شیب نزولی کرونا و حجم واکسن فراوانی که زده شده و اقدامات صورت گرفته دیگر، شرایط برای برگزاری حضوری کلاس‌ها مهیاست.

خبر مهم وزیر کشور از بازگشایی مدارس و تغییر ساعات ادارات

 احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز (شنبه ششم فروردین1401) در حاشیه نشست مشترک با سه وزیر حوزه آموزش عالی در باره بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران ظهار داشت: امروز ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در 14فروردین و اولین روز بعد از تعطیلات نوروز را تصویب کرد.

وی افزود: با توجه به شیب نزولی کرونا و حجم واکسن فراوانی که زده شده و توجیه دانشگاه ها و مدیران مسئول شرایط برای برگزاری حضوری کلاس ها مهیاست.

وزیر کشور ادامه داد: امروز جلسه ای با حضور وزرای علوم وآموزش و پرورش و رئیس دانشگاه آزاد و وزارت  بهداشت داشتیم و ابعاد مصوبه را دنبال کردیم و مشکلی از جهت برگزاری حضوری وجود ندارد و آنچه مهم است زدن ماسک و تهویه مناسب هست که با بهتر شدن هوا و باز بودن پنجره ها مشکل تهویه وجود ندارد.

وحیدی تاکید کرد: به لحاظ واکسن هم کسانی که در مدارس هستند، به دلیل اینکه حجم خوبی از واکسن بین 12تا 18ساله ها زده شده، مشکلی نداریم و در دانشگاه ها هم 85تا 90درصد دانشجویان واکسن زده اند و کسانی که در خوابگاه هستند، با زدن دز سوم واکسیناسیونشان تکمیل خواهد شد و ما مشکلی از لحاظ تامین واکسن نداریم.

وی تاکید کرد: مدارس و دانشگاه ها به طور کامل باز خواهند بود و شور و نشاط تحصیلی را خواهیم داشت.

وزیر کشور همچنین در خصوص گفت: ادارات با تمام ظرفیت برقرار هستند و ساعت اداری شان به قبل از کرونا بازمی‌گردند و با تمام ظرفیت کار خواهند کرد و همه اینها به سامانه مدیریت هوشمند کرونا متصل است و مورد رصد قرار می گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها