سرلشکر باقری: راهیان نور عاشقان مکتب شهیدان هستتد

کد خبر: 1137366

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با ابراز خوشحالی نسبت به حضور در جمع کاروان راهیان نور شلمچه گفت: راهیان نور عاشقان مکتب شهدا و شهیدان هستند.

سرلشکر باقری: راهیان نور عاشقان مکتب شهیدان هستتد

سردار سرلشکر علی باقری  روز شنبه با حضور بین کاروان راهیان نور شلمچه افزود: در شلمچه معنویت، اخلاص و ایثار موج می زند و همه عزیزان که از جای جای کشور به اینجا آمده اند، علاقه مند به حرکت در راه شهدا هستند.

وی با بیان اینکه اگر ما از سیره شهدا و رزمندگان، فرهنگ کار و سخت کوشی بیاموزیم، می توانیم وضعیت کشور خود را بهتر کنیم، افزود: فرهنگ دفاع مقدس می تواند ما را از وضعیت نابسامان گذشته به وضعیت‌ های عالی در آینده برساند و ما را به الگو و اسوه‌ های جهانی تبدیل کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۱ سالی پربرکت و با معنویت برای مردم باشد و بتوانند از زندگی خوبی بهره‌ مند شوند و در این سفرهای معنوی حضور بیشتری پیدا کنند.

سردار سرلشکر باقری بیان کرد: راهیان نور برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی نعمتی بزرگ است تا از سفره‌ ای که رزمندگان باز کرده‌ اند توشه‌ ای برچینند و آینده این ملت را بهتر از آنچه که است، بسازند.

یادمان شلمچه در خرمشهر از مهم‌ ترین و پربازدیدترین یادمان‌ های دفاع مقدس کشور و معروف به کربلای ایران است که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان‌ های راهیان نور از سراسر کشور است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها