دیدار قالیباف با خانواده شهید مدافع سلامت در مشهد مقدس

کد خبر: 1138653

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که ما به عنوان خادمان مردم بتوانیم همانند شهدا در مسیر خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه جامعه هستند بهترین و مؤثرترین نوع خدمت را داشته باشیم.

دیدار قالیباف با خانواده شهید مدافع سلامت در مشهد مقدس

محمدباقر قالیباف در دیدار با خانواده معزز شهید مدافع سلامت دکتر حمید عقیلی در مشهد مقدس اظهار داشت: شهید عقیلی تا آخرین نفس و با تمام توان از تخصص و مهارت خود برای خدمت به مردم بهره می‌برد و در طول مدت خدمتش، خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید عقیلی تا آخرین نفس خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت ارائه کرد و امیدواریم که خداوند منان این شهید والامقام را با شهدای دشت کربلا محشور گرداند و به همسر و تک‌تک اعضای خانواده معززش صبر و اجر بی‌پایان عطا فرماید.

قالیباف تصریح کرد: من افتخار همرزمی با بسیاری از شهدای مشهدی و خراسانی همچون شهید عقیلی را داشتم و ان‌شاالله همه ما بتوانیم که تا آخرین لحظه عمرمان مسیر امام و شهدا را به درستی بپیماییم و این مسیر پرافتخار را ادامه دهیم.

رئیس  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید عقیلی در همه عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت خوش درخشید، خاطرنشان کرد: شهید عقیلی تا آخرین نفس و با تمام توان از تخصص و مهارت خود برای خدمت به مردم بهره می‌برد تا بتواند بهترین نوع خدمت را در حوزه تخصصی‌اش به مردم ارائه دهد.

 قالیباف افزود: امیدواریم که ما به عنوان خادمان مردم بتوانیم همانند شهدا در مسیر خدمت به مردم که بزرگترین سرمایه جامعه هستند بهترین و مؤثرترین نوع خدمت را داشته باشیم و خدمتمان با رضایت مردم همراه باشد و از خانواده‌های معزز شهدا می‌خواهیم که در این مسیر دعاگوی ما باشند.

در این دیدار، معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر شاهد و ایثارگر و مدیر روابط عمومی این دانشگاه نیز حضور داشتند.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها