واکنش پژمانفر به اتفاقات ورزشگاه مشهد

کد خبر: 1138702

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: قطعاً با عواملی که باعث بروز اتفاقات در ورزشگاه مشهد شدند، برخورد می‌شود و گزارش آن را به مردم تقدیم خواهیم کرد.

واکنش  پژمانفر به اتفاقات ورزشگاه مشهد

 حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور بابت سفری که به استان خراسان رضوی داشتند، گفت: امیدوارم با پیگیری‌های معاونت اجرایی رئیس جمهور، مسائل مدنظر اجرایی شود و مشکلاتی که امروز ما در استان خراسان رضوی به خصوص مشهد داریم مرتفع شود. متاسفانه شهر مشهد - علی رغم قضاوتی که درخصوص آن می‌شود - شهری کم برخوردار و بی امکانات است. موضوع حاشیه نشینی در شهر مشهد بسیار بااهمیت است و یک سوم جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند.

با عوامل اتفاقات ورزشگاه مشهد برخورد می‌شود

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی مسابقه فوتبال ایران و لبنان در شهر مشهد گفت: موضوع پیش آمده در حاشیه مسابقه فوتبال دو تیم مذکور در ورزشگاه شهر مشهد در کمیسیون اصل ۹۰ به جد پیگیری می‌شود و قطعاً با عواملی که باعث بروز این اتفاقات در ورزشگاه مشهد شدند، برخورد می‌شود و گزارش آن را به مردم تقدیم خواهیم کرد. برخی جریانات می‌خواهند مسائل را در شهر مشهد به حاشیه ببرند.

پژمانفر در پایان با اشاره به جلسه با رهبر معظم انقلاب درخصوص موضوع قرآن و عترت مطرح کرد: در محضر رهبر معظم انقلاب جلسه‌ای برگزار شد، من به عنوان رئیس فراکسیون قرآن و عترت از دقت و توجه رهبر معظم انقلاب تشکر می کنم و اقداماتی نیز در این فراکسیون درخصوص تامین خواسته‌های ایشان انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها