ورود کمیسیون عمران به افزایش قیمت هتل‌ها و هواپیماها در ایام عید

کد خبر: 1138750

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از ایراداتی که اعضای کمیسیون بر آن تاکید داشتند افزایش قیمت هتل‌ها و مسافرخانه‌ها بود همچنین دوباره در این جلسه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیماها مطرح و انتقاداتی به مسئولان ذیربط صورت گرفته شد.

ورود کمیسیون عمران به افزایش قیمت هتل‌ها و هواپیماها در ایام عید

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، در تشریح نشست امروز دوشنبه (15 فروردین) این کمیسیون، اظهار داشت: امروز جلسه ای با حضور مسئولان راهداری، هلال احمر، ناجا و اورژانس کشور برگزار شد و گزارش هایی از روند خدماتی که در ایام نوروز انجام داده بودند را به نمایندگان ارائه دادند.

وی افزود: با توجه به دو سال منع رفت و آمد در کشور به دلیل شرایط کرونا، عید امسال شاهد افزایش ترددها و سفرهای نوروزی بودیم، اما متاسفانه شرایط پذیرایی از مسافران به خوبی پیش نرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از ایراداتی که اعضای کمیسیون بر آن تاکید داشتند افزایش قیمت هتل ها و مسافرخانه ها بود همچنین دوباره در این جلسه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیماها مطرح و انتقاداتی به مسئولان ذیربط صورت گرفته شد.

ایری تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس به اتفاق خواهان رفع نواقص و مدیریت مند کردن خدمات برای تعطیلات پیش رو بودند تا دیگر شاهد چنین بی نظمی ها در کشور نباشیم.

وی با اشاره به تصادفات جاده ای، بیان داشت: انتقاد دیگر اعضای کمیسیون به جاده های کشور بود که انتظار است وزارت راه و شهرسازی هر چه زودتر اقداماتی جهت رفع و ترمیم جاده های پر مخاطره کشور انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: فردا کمیسیون عمران مجلس میزبان وزیر راه و شهرسازی است تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ و برنامه های مسکن و حمل و نقل در سال ۱۴۰۱ ارائه کند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها