حواشی پیش آمده در مشهد وزیر ورزش را به کمیسیون فرهنگی کشاند

کد خبر: 1138778

وزیر ورزش و جوانان برای ارائه توضیحات درباره حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد فردا به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌آید.

حواشی پیش آمده در مشهد وزیر ورزش را به کمیسیون فرهنگی کشاند

در جلسه امروز (۱۵ فروردین) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عملکرد این کمیسیون در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره اولویت های کمیسیون در سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد که اولویت های کمیسیون برای سال جاری در جلسات آینده اعلام خواهد شد.

«احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر افزود: همچنین بناست تا در جلسه فردای کمیسیون، تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: چنانچه کمیسیون توضیحات وزیر و رئیس فدراسیون سوارکاری را قانع‌کننده نداند، گزارش تحقیق و تفحص برای رای گیری به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: با توجه به حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین دو تیم ایران و لبنان در مشهد، وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون فوتبال برای توضیح درباره این مسائل فردا در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهند شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها