نماینده مجلس: مراعات حال مردم در حوزه معیشت ضروری است

کد خبر: 1138972

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور است، گفت: اگر تحول هزینه‌ای دارد، هزینه آن بین مسئولان تقسیم شود و نفع آن به مردم برسد.

نماینده مجلس: مراعات حال مردم در حوزه معیشت ضروری است

مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی روز (سه شنبه، ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از دولت بابت کاهش یک ساعته ساعت کاری ادارات به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اقدام شهرداری بابت کاهش ساعت پایان طرح ترافیک از ۱۹ به ۱۷ عنوان کرد: اما مراعات حال مردم در حوزه معیشت نیز ضروری است. دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۱ یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور است، تصریح کرد: این سال، سال سوم مجلس، و سال دوم دولت بوده و اگر دست به دست هم دهیم و برخی رقابت های سطح پایین را کنار بگذاریم، می‌توانیم از این فرصت طلایی تکرار ناپذیر به نفع مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: از جمله مهمترین این تحولات برنامه هفتم توسعه که ریل گذاری چند سال آینده کشور است، خواهد بود و در این زمینه باید بپذیریم اگر تحول هزینه‌ای دارد، هزینه آن بین مسئولان تقسیم شود و نفع آن به مردم برسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین ظرفیت‌های تحول در کشور اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی یعنی "از کجا آورده ای؟" است که آیین نامه اجرایی این قانون که در مجلس قبل به تصویب رسیده است، توسط رئیس وقت قوه قضائیه یا رئیس جمهور فعلی تدوین و امروز آماده اجرا توسط حجت الاسلام والمسملین اژه ای است که عزم و توان لازم برای اجرای آن را دارد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها