ایراد شورای نگهبان به مصوبه مجلس

کد خبر: 1138984

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره عدم اعتبار اسناد عادی را مغایر با شرع دانسته بود که در جلسه امروز کمیسیون قضائی این ایراد همچنان پابرجا ماند و اصلاح نشد.

ایراد شورای نگهبان به مصوبه مجلس

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضائی مجلس گفت: در جلسه امروز، وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به منظور تبریک سال نو در کمیسیون حاضر شدند.

وی افزود: در ادامه این جلسه، طرح اعتبار اسناد رسمی اعاده شده از سوی شورای نگهبان با حضور نماینده شورا و نمایندگان دیگر دستگاه‌های مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: شورای نگهبان بخشی از مصوبه کمیسیون در این طرح را مغایر با شرع دانسته بود که این ایراد در جلسه امروز اصلاح نشد و بنا شد در کارگروهی متشکل از نمایندگان کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: کمیسیون قضایی و مجلس در مصوبه خود آورده بودند که اسناد عادی پس از گذشت دو سال دیگر دارای اعتبار نبوده و در محافل حقوقی قابل طرح نخواهند بود که شورای نگهبان این مصوبه را مغایر با شرع دانسته بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها