نمایندگان از پاسخ وزیر کار قانع نشدند

کد خبر: 1139013

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار برای پاسخ به سؤال نمایندگان به کمیسیون اجتماعی آمده بود که در هر هشت مورد نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند و سؤالات برای بررسی بیشتر به صحن ارسال خواهد شد.

نمایندگان از پاسخ وزیر کار قانع نشدند

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به 29 فقره سؤال به نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: از 29 فقره سؤال در یک مورد نماینده سؤال‌کننده قانع شد و در 11 مورد نمایندگان به وزیر فرصت یک ماهه دادند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در 9 مورد نمایندگان سؤال‌کننده در کمیسیون حاضر نشده بودند که تعدادی از آنها از پیش عدم حضورشان را به کمیسیون اطلاع داده بودند و سؤالات آنها در جلسات بعد در دستور کار قرار خواهد گرفت و در موارد دیگر نمایندگان سؤال‌کننده عدم حضورشان را اطلاع نداده بودند سؤال آنها از دستور کار کمیسیون خارج می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در هشت مورد سؤال باقیمانده نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند و سؤالات آنها برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارسال خواهد شد.

وی افزود: محورهای مشترک هشت مورد سؤال ارسال شده به صحن بحث اشتغال، یارانه‌ها، عدم رعایت عدالت در سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بحث تکمیل سامانه رفاه ایرانیان بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در بحث اشتغال ایجاد یک میلیون شغل که مطرح شده بود و در بحث یارانه‌ها عدم ثبت‌نام مجدد برای پرداخت مجدد یارانه‌های قطع شده مورد سؤال بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها