نماینده مجلس خبرگان: وضع معیشتی مردم خوب نیست

کد خبر: 1139382

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان خطاب به رئیس جمهور گفت: وضع معیشتی مردم خوب نیست و برای رفع این مشکل باید انسان‌های قوی را روی کار بگذارید.

نماینده مجلس خبرگان: وضع معیشتی مردم خوب نیست

آیت الله محسن کازرونی عصر پنجشنبه در دیدار با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که با حضور سید ابراهیم رئیسی در مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های سفرهای استانی این است که رئیس جمهوری از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شود و از نزدیک مسائل و موضوعات مردم را لمس می‌کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: این حسن سفرهای استانی است و از شما متشکرم که با یک شتاب خاصی این روند را دنبال می‌کنید.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان بیان کرد: زمانی که در این استان امام جمعه بودم کرج به استان تبدیل شد اما ما یک بچه دیر متولد شده در کنار استان‌های دیگر هستیم و باید تقویت شویم.

وی تصریح کرد: ما برادر کوچک تهران بودیم اما با انبوهی از مشکلات روبه‌رو بودیم که این مهم نیازمند توجه ویژه است.

اعتبارات البرز با نیازهای آن غیرمتناسب است

کازرونی با اشاره به اینکه البرز از نظر اعتبارات و بودجه نیازمند توجه ویژه است، خاطرنشان کرد: این اعتبار غیرمتناسب با رشد استان، رشد می‌کند، زیرا البرز مهاجرخیز و فاقد امکانات هستیم.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت: از این رو به این استان عنایت ویژه داشته باشید، چراکه البرز استان عالمان دینی است که سند دیانت مردم هستند.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه البرز از نظر اندیشمندان و فرهیختگان بی نظیر است، اظهار کرد: جنس مهاجرت این است که گاهی نخبگان به استان البرز مهاجرت می‌کنند.

وی گفت: این معرفت قدم اول اجرای عدالت است و داشتن قدرت هدف دوم اجرای عدالت بوده و قوت ریاست جمهور این است که قوت ریاست داشته باشد.

کازرونی بیان کرد: شما در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه عملکرد قوی داشتید گام بعدی این است که انسان‌های قوی روی کار بگذارید و با مدیریت افراد شاخص را انتخاب کنید.

امین بودن گام بعدی در اجرای عدالت است

وی تشریح کرد: امین بودن گام بعدی در اجرای عدالت است، ملت ایران خوشحال اند شما رأی آوردید و این امید در این مردم پیدا شد.

وی ادامه داد: اما وضع مردم خوب نیست زیرا بنده بین مردم هستم مشکلات فراوانی دارند و باید با یک قدرت و عظم مردم احساس آسایش و راحتی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خدا به شما و استاندار البرز توفیق خدمت گذاری داشته باشید زیرا مردم خوشحال اند که انسان فساد ستیز رئیس جمهور کشور است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها