تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: 1140226

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و ۴۸ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری: لزوم تسریع در صدور و ارسال کارت سوخت برای صاحبان خودروهایی که کارت آنها مفقود شده و یا خودروی خود را صفر خریداری کرده‌اند.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و زرقان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی: لزوم توجه به ساختمان‌های میراث فرهنگی به خصوص ارگ کریمخان شیراز. به وزیر ورزش و جوانان: لزوم انتخاب هیات‌های ورزشی استان‌ها براساس تخصص ورزشی.

علی جدی نماینده مردم شیروان و ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت کوتاهی در بازسازی ساختمان و تاسیسات بیمارستان امام خمینی شیروان چیست؟ به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم ساخت ساختمان جدید دانشکده پرستاری و سلامت شهرستان شیروان با توجه به دستور کتبی وزیر.

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش به رئیس جمهور: با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور:‌ با توجه به خشکسالی در حوزه کرخه خوزستان و ممنوعیت کامل کشت تابستانه و ۵۰ درصدی پاییزه تکلیف معیشت مردم چیست؟

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها