عین‌اللهی: اولویت وزارت بهداشت توجه به مناطق محروم است

کد خبر: 1140447

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: اولویت وزارت بهداشت توجه به مناطق محروم و ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات سلامتی در این مناطق است.

عین‌اللهی: اولویت وزارت بهداشت توجه به مناطق محروم است

 بهرام عین اللهی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در پاسخ به سوال محمد مولوی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توزیع عادلانه پزشک و دسترسی به خدمات درمانی در کشور تصریح کرد: ما در شرایطی سکان وزارت بهداشت را در دست گرفتیم که کرونا در حال تاخت و تاز بود و آمار فوتی ها رقم بسیار بالایی بود، با انجام واکسیناسیون و تلاشهای شبانه روزی کادر درمان ما توانستیم موفقیت چشمگیری در کنترل کرونا کسب کنیم و در جامعه جهانی جزء ۱۰ کشور اول مبارزه با کرونا قرار بگیریم. مقام معظم رهبری نیز در شروع سال این موضوع را از شیرینی های سال ۱۴۰۰ تلقی کردند.

وی در ادامه گفت: وظیفه ما تامین سلامت مردم است و ما برای سلامت مردم احترام قائل هستیم، اولویت ما در وزارت بهداشت توجه به مناطق محروم و ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات سلامت است. در حوزه پزشکان عمومی و دندانپزشکان ۶۰ درصد از پزشکان طرحی به مناطق محروم تخصیص یافته اند، ما برنامه دیگری برای ارتقای عدالت و تعالی نظام سلامت مصوب کردیم.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها