واکنش یک نماینده مجلس به دستور جدید رئیس قوه قضائیه

کد خبر: 1140807

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان از زندان‌ها را امری موثر در در ایجاد تحول و برخوردهای متناسب در این مراکز عنوان کرد.

واکنش یک نماینده مجلس به دستور جدید رئیس قوه قضائیه

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه به رئیس سازمان زندان‌ها برای فراهم کردن مقدمات بازدید مسئولان، مردم و خیّرین از ندامتگاه‌ها تاکید کرد: بازدید نمایندگان مجلس و مسئولان از زندان‌ها در ایجاد تحول و برخوردهای متناسب در این مراکز خیلی موثر است.

وی گفت: تعدادی از زندانیان به ویژه از زندان فشافویه بارها با ارسال پیامک از من درخواست کرده‌اند تا از زندان آنها بازدید کنم. فکر کنم بعد از ماه مبارک رمضان بازدیدی از برخی زندان‌ها از جمله زندان فشافویه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای چندی پیش در دستوری به رئیس سازمان زندان‌ها بر لزوم فراهم کردن مقدمات بازدید مسئولان و خیّرین از ندامتگاه‌ها تاکید کرد. وی همچنین روز یکشنبه ۲۱ فروردین در نشست هم‌اندیشی با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این باره تاکید کرد: در مدت اخیر همه زندان‌ها و تحت نظرگاه‌های کشور از سوی مسئولان قضایی مورد بازدید و سرکشی قرار گرفته است و این امر در ایجاد تحول و بهبود شرایط زندان‌ها و زندانیان موثر بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها