نماینده مجلس: جنایت اخیر در مشهد بر پیوند ایران و افغانستان اثری ندارد

کد خبر: 1141084

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رابطه و پیوند عمیق میان ملت‌های ایران و افغانستان، خللی در روابط دو کشور در پی جنایت اخیر ایجاد نخواهد شد.

نماینده مجلس: جنایت اخیر در مشهد بر پیوند ایران و افغانستان اثری ندارد

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه ، در رابطه با جنایت اخیر در حرم مطهر رضوی و نگرانی‌ها برای تلاش دشمن جهت اختلاف‌افکنی میان ایران و افغانستان، گفت: مردم خراسان و مشهد از گذشته، پیوند عمیقی با مردم افغانستان دارند. همچنین تعداد زیادی از برادران و مهاجران افغان در کشور، در مشهد و به ویژه در حاشیه شهر زندگی می‌کنند که اتفاقاً عزیزانی که مورد حمله قرار گرفتند نیز در حاشیه شهر فعالیت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به رابطه و پیوند عمیقی که میان دو کشور و ملت‌ها ایران و افغان وجود دارد خللی در روابط به علت جنایت اخیر ایجاد نخواهد شد. مردم ما نیز آنقدر فهیم هستند که بدانند فردی از یک ملیت یا مذهبی اگر اقدامی انجام دهد نمی‌توان آن اقدام را به تمام آن قومیت یا مذهب تعمیم داد.

وی خاطرنشان کرد: در همین شهر مشهد و صحن جمهوری حرم امام رضا (ع) مزار مطهر شهدای تیپ فاطمیون است که رزمندگان افغان جبهه مقاومت هستند. تبلیغاتی که صورت می‌گیرد در تلاش است که اختلافی میان دو کشور ایجاد کند اما به نظر من احتمال اینکه دشمن در این زمینه موفق شود صفر است و نمی‌تواند بر پیوند ایران و افغانستان اثر بگذارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها