سرلشکر صفوی: صهیونیست‌ها را تعقیب می‌کنیم و همان گونه که آنان را در اربیل زدیم

کد خبر: 1141123

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: صهیونیست‌ها را تعقیب می‌کنیم و همان گونه که آنان را در اربیل زدیم، در هر نقطه‌ای که امنیت ما را هدف قرار دهند، به آنها ضربه می زنیم.

سرلشکر صفوی: صهیونیست‌ها را تعقیب می‌کنیم و همان گونه که آنان را در اربیل زدیم

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی گفت: دشمنان ما اعتراف کرده‌اند که ایران مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته؛ اکنون درباره پاسخ عملی، ابتکار عمل را در دست دارد و هرگونه پاسخ را به صورت علنی بر عهد می‌گیرد.

دیروز فرمانده نیروی قدس سپاه در سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین فرمانده این نیرو گفت که «سپاه قدس از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کند.»

سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی گفته نظام اسلامی در «دوره اخیر که رژیم صهیونیستی خواسته بروز و ظهوری از خودش نشان دهد»، اعلام کرده «اگر به منافع این نظام در هر کجای عالم تعرضی صورت بگیرد، در هر جا که شما را پیدا کنیم پاسخ شما را می‌دهیم. البته خوب می‌دانیم شما کجا هستید.»

او به حمله موشکی ۲۲ اسفند ماه پارسال به مقر موساد در اربیل عراق اشاره کرده و گفته که «در اربیل عراق بسیاری از افرادی که کنار آن ها زندگی می‌کردند، نمی‌دانستند که آنجا پایگاه موساد است. اما نظام اسلامی با قدرت و سلطه‌ای که دارد، خوب دشمنش را دنبال می‌کند و می‌فهمد با دشمن خود چگونه برخورد کند.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این حمله موشکی، مسئولیت آن را پذیرفت؛ در این حمله اربیل با ۱۲ فروند موشک بالستیک هدف قرار داده شد.

فرمانده سپاه قدس گفته صهیونیست‌ها از اقدام و رصد فعالیت‌هایشان از سوی جمهوری اسلامی متعجب شده‌اند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها