نماینده مجلس: درآمدهای نفتی امروز، صرف بدهی‌های دولت روحانی می‌شود

کد خبر: 1141428

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در دولت آقای رئیسی با وجود همه تحریم‌ها، درآمدهای حاصل از فروش نفت افزایش یافته اما بدهی‌های به جا مانده از دولت آقای روحانی باعث شده تا بخشی از این درآمدها صرف پرداخت بدهی‌های دولت قبل شود.

نماینده مجلس:  درآمدهای نفتی امروز، صرف بدهی‌های دولت روحانی می‌شود

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی  گفت: آقای روحانی دولتی بدهکار و معیوب را به آقای رئیسی تحویل داد و آقای رئیسی از ابتدا ضمن اصلاح ساختار معیوب دولت قبل نسبت به پرداخت بدهی‌های به ارث مانده از دولت آقای روحانی اقدام کرد.

وی افزود: با دیپلماسی فعال دولت آقای رئیسی در حوزه انرژی و دور زدن تحریم‌ها فروش نفت تا حد قابل قبولی افزایش یافته اما به دلیل بدهی‌های به ارث مانده از دولت قبل بخشی از این درآمدها صرف پرداخت این بدهی‌ها می‌شود.

نایب رئیس کمیسوین انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که گفتم بخشی از درآمدهای نفتی به دست آمده صرف پر کردن خلا‌های مالی شده و بخشی دیگر صرف انجام فعالیت‌های عمرانی و برای اجرای فرامین رهبری در جهت محرومیت‌زدایی شده است.

ساعدی خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات پیش‌رو در حوزه خارجی دولت آقای رئیسی با یک دپلماسی فعال توانست فروش نفت و فرآورده‌های نفتی کشور را افزایش دهد که این اقدام قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم نباید فراموش کنیم که بدهی‌های جا مانده از دولت‌ قبل کار دولت جدید را سخت کرده و دولت آقای رئیسی وارث این بدهی‌ها شده است./منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها