مخبر: نخبگان فقط در دانشگاه های معتبر پایتخت نیستند

کد خبر: 1141485

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دور افتاده ترین مناطق ایران نخبگانی وجود دارند که اگر فضا برای آنان فراهم شود، کارهای موثر برای همان منطقه انجام می‌دهند.

مخبر: نخبگان فقط در دانشگاه های معتبر پایتخت نیستند

 محمد مخبر که در جلسه‌ای برای بررسی طرح‌های نخبگان و رونمایی سامانه هم افزایی مدیریت ایران در جهت آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی حضور داشت گفت: طرح‌هایی مثل طرح نخبگان‌ می‌تواند به شناسایی و احصاء ظرفیت‌های مردمی و معرفی نخبگان کشور به مدیران اجرایی کمک کند تا از این طریق دستگاه‌ها و مدیران اجرایی بتوانند نیاز‌ها و چالش‌های خود را به مردم و نخبگان واگذار کنند.

پیش‌تر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از رصد و مطالعه جامعه ۷۰ هزار نفری نخبگان کشور خبر داده بود.

باتوجه به این تعداد از نخبگان، به گفته معاون اول رئیس‌جمهور با اجرای این رویداد و راه اندازی این سامانه همچنین این امکان فراهم می‌شود تا مسائل و مشکلات استان‌ها و مناطق مختلف کشور از سوی مردم و نخبگان همان مناطق حل و فصل شود و از مراجعه به پایتخت و کلان شهر‌ها تا حد زیادی بی نیاز خواهند شد.

سامانه هم افزا این امکان را فراهم کرده تا فهرست تمام شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های مردمی که به تایید کارشناسان ارزیابی رسیده اند در معرض دید عموم قرار گیرد و کاربران می‌توانند با ورود به این سامانه و انتخاب موضوع مورد نظر خود، فهرست شرکت‌ها و موسسات فعال در آن موضوع را مشاهده کنند.

گفتنی است، رویداد هم افزایی مدیریت ایران که قرار است خرداد امسال با حضور بیش از هزار شرکت و مجموعه مردمی برگزار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها