رئیس کل بانک مرکزی به کمیسیون صنایع رفت

کد خبر: 1141551

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش رئیس کل بانک مرکزی به این کمیسیون، از آغاز اجرای طرح تأمین مالی زنجیره تولید با همکاری بانک مرکزی و زارت صنعت در بخش خودروسازی خبر داد.

رئیس کل بانک مرکزی به کمیسیون صنایع رفت

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن، از حضور علی صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی در این نشست خبر داد و اظهار داشت: رئیس کل بانک مرکزی دراین جلسه گزارشی از اقدامات ماه‌های اخیر بانک مرکزی و برنامه‌های پیش‌روی آن به ویژه در رابطه با اصلاح سیاست‌های پولی و بانکی و بازتعریف رابطه بانک‌ها با بانک مرکزی ارائه کرد.

وی افزود: آقای صالح‌آبادی در این نشست به تدوین طرح تأمین مالی زنجیره تولید با همکاری وزارت صنعت اشاره کرد و با بیان اینکه اجرای این طرح در حوزه خودروسازی آغاز شده است، برنامه‌های دیگر بانک مرکزی برای تحقق شعار سال را تشریح کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در بخش دیگری از این جلسه نمایندگان سؤال خود را به صورت مصداقی در رابطه با نحوه اجرای این برنامه‌ها به ویژه در حوزه تأمین ارز مطرح کردند که با توجه به کمبود وقت قرار شد جلسه دیگری به زودی در دفتر رئیس کل بانک مرکزی برگزار و پاسخ سؤالات نمایندگان ارائه شود.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه طرح تحقیق و تفحص از شرکت ایران خودروی خراسان در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در حال بررسی است، قرار شد تحقیق و تفحص از واحد ایران خودروی خراسان فعلاً متوقف بماند تا در جریان طرح اصلی، به این موضوع نیز رسیدگی شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها