حجت الاسلام موسی پور: ارتش متدین ارتشی از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است

کد خبر: 1141700

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی متدین، از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است.

حجت الاسلام موسی پور: ارتش متدین ارتشی از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم است

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه ای روز ارتش را به امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن کامل به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی  « زید عزه »

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی

 سلام علیکم؛

29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه»  و نشان پرافتخاری بر سینۀ آحاد دلاور مردان ارتش و همواره از باشکوه ترین و به یادماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب  است.

ارتش با الهام از آموزه های دینی و حرکت در مسیر ولایتمداری و تبعیت از فرماندۀ معظم کل قوا به مجموعه ای توانمند، فعال و تاثیرگذار در معادلات فراملی، صاحب سبک های جدید و ارتشی متدین از جنس مردم، کنار مردم و برای مردم مبدل گردیده است.

این نیروی مقتدر در تقویت حداکثری و آمادگی مواجهه با دشمن خوش درخشیده و باخودباوری، معنویت مداری و ولایت محوری و ارتقاء روزافزون توانمندی های معنوی و امکانات مورد نیاز، در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته و در تحقق گام دوم انقلاب به عنوان بازویی قدرتمند حامی و مدافع منافع ملی است.

حضور فکورانه و درخشش نیروهای شجاع ارتش مکتبی و ولایی در سپهر دفاع از کیان ایران اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان، ودیعه‌ای ارزشمند، راهگشا و الهام‌بخش برای نسل‌های مشتاق خدمت و برگ زرینی بر تاریخ سراسر حماسۀ ملت صبور، مقاوم، وفادار و قهرمان این سرزمین است.

اینجانب روز بزرگ ارتش و روز حماسه آفرین نیروی زمینی قهرمان را به جناب‌عالی و  تمام ارتشیان عزیز اعم از سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی ناپذیر و به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از همراهی مسئولانه ارتش مکتبی در امر خطیر برگزاری مناسبت‌های ملی و انقلابی و بزرگداشت ایام الله و همکاری صمیمانه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر نموده و توفیق روز افزون را در مأموریت‌های محوله از سوی فرماندهی معظم کل قوا برایتان آرزومندم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها