نامه 230 نماینده مجلس به رهبر انقلاب در حمایت از اژه ای

کد خبر: 1141876

230نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب ضمن تشکر از اقدامات تحولی رئیس قوه قضائیه، آمادگی خود را برای حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های این قوه اعلام کردند.

 نامه 230 نماینده مجلس به رهبر انقلاب در حمایت از اژه ای

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه 230 نفر از نمایندگان به رهبر معظم انقلاب در حمایت از اقدامات  تحولی رئیس قوه قضائیه قرائت شد.

نمایندگان در این نامه ضمن تشکر از رهبر انقلاب برای انتصاب هوشمندانه رئیس قوه قضائیه از میان قضات برجسته که امید تحول در این عرصه را افزایش داده، خاطرنشان کرده‌اند که رئیس قوه قضائیه با اقداماتی فراگیر و با تبعیت از سنت رهبر انقلاب برای بهره‌گیری از نیروهای جهادی درون قوه قضائیه، در طی تغییر رویه این دستگاه است.

نمایندگان در ای نامه همچنین با اشاره به رویکرد قوه قضائیه در دوره جدید برای چابک‌سازی، سالم‌سازی، اهتمام به کاهش اطاله دادرسی و افزایش سرمایه اجتماعی، از زحمات جهادی رئیس قوه قضائیه و قضات و کارکنان این دستگاه تشکر کرده و آمادگی خود را برای حمایت از تحقق همه‌جانبه برنامه‌های تحولی این قوه اعلام کرده‌اند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت‌العظمی امام خامنه‌ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

با سلام و تحیت

پس از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی انتصاب حکیمانه و انتخاب هوشمندانه از میان قضات برجسته و مدیران عالیرتبه دستگاه قضایی به ریاست این قوه امید تغییر، تحول و تعالی در گام دوم انقلاب اسلامی را برای جامعه به ارمغان آورده است.

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه با اقدامات فراگیر و مدبرانه و با تبعیت از سنت حسنه مقام معظم رهبری در رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی پرورش یافته مجرب انقلاب جهادی درون دستگاهی در پی تغییر رویه‌های مرسوم در قوه قضائیه برآمده است و عملکرد نوینی در قانونگرایی، اخلاقمداری و مردمی کردن سازمان‌ها و چابک‌سازی و کارآمدی نهادهای وابسته به دستگاه قضایی، سالم‌سازی و مبارزه با فساد و بهره‌گیری از فناور‌ی‌های نوین و کارآمد روز، اهتمام به کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های قضایی، امور زندانیان، افزایش سرمایه اجتماعی، ارتقاء کارآمدی و تحقق حکمرانی معقول در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی بی‌منت داشته است.

ما نمایندگان ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در خانه ملت از تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر و جهادی ریاست قوه قضائیه، قضات شریف و کارکنان خدوم و پاکدامن دستگاه قضایی تقدیر و تشکر نموده و حمایت قاطع و علنی خود را در راستای همراهی و همکاری و تحقق همه جانبه با این حرکت مبارک و عظیم انقلابی که از اسباب مهم عینیت‌بخشی به آرمان‌ها و مأموریت‌های قوه قضائیه و چشم‌انداز روش تحقق الگوی تمدن شکوهمند عدلیه اسلامی است. با تمام ظرفیت‌های قانونگذاری، نظارتی، بودجه‌ای و سایر ظرفیت‌های موجود در قوه مقننه که سبب تبلور عزم راسخ این قوه در همراهی دستگاه قضایی برای رسیدگی به هدف والا می‌باشد را در حمایت از ایشان اعلام می‌داریم».

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها