یوسفیان ملا: اکثریت اصولگرایان سهمی در دولت ندارند

کد خبر: 1142018

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:در دولت احمدی نژاد اصولگرای بیشتری نسبت به دولت رئیسی در قدرت بودند، اما الان گرایش هایی از اصولگرایان وارد قدرت شدند که جمع محدودی هم دارند.

یوسفیان ملا: اکثریت اصولگرایان سهمی در دولت ندارند

عزت الله یوسفیان ملا  با بیان اینکه فقط بخش کوچکی از اصولگرایان در قدرت هستند، اظهار کرد: اکثریت اصولگرایان سهمی در دولت ندارند در حالیکه اگر از همه افراد توانمند جریان اصولگرا استفاده می‌شد، کارها بهتر پیش می رفت. از سویی راه هم برای فرار از پاسخگویی اصولگرایان باز است که بعدا بگویند ما که در قدرت نبودیم و مسئولیت عملکرد دولت را بر عهده نمی گیریم. در واقع اگر بعدها جای گله‌ای باشد، آنها می‌گویند که ما مسئولیتی نداشتیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید از همه ظرفیت جریان اصولگرا استفاده می‌کرد، در حالیکه پست ها به بخش کوچکی از جریان اصولگرا رسید و اکثریت افراد این جریان وارد دولت نشدند. رئیس جمهور گفته بود که به جریانی تعلق ندارد، اما در عمل از بخش کوچکی از اصولگرایان استفاده کرد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با ابراز این عقیده که در انتخاب افراد، گرایش جناحی بر تخصص و تعهد ترجیح داده شد، اظهار کرد: الان از بعضی انتصاب ها رضایتی وجود ندارد، چون دولت دایره انتخاب خود را محدود به یکی دو گرایش کوچک اصولگرایان کرد و با این کار قدرت مانور خود را کم کرد و  در نتیجه هم دولت ضرر می کند و هم مردم.

یوسفیان ملا همچنین با طرح این نظر اگر افراد متخصص، متعهد و معتمد انتخاب می شدند، کارآمدی دولت بیشتر می شد، گفت: منتقدان می گویند در حالیکه افراد قوی تر و متخصص تر در همان جراین اصولگرا  وجود داشتند، سِمت ها را به افرادی دادند که تخصص لازم را نداشتند.

وی در پایان گفت: در سال ۷۶، همه جریان اصلاح طلب وارد قدرت شدند. در دولت روحانی هم بیشتر اصلاح طلبان حضور داشتند. در دوره احمدی نژاد هم اصولگرایان بیشتری نسبت به دولت فعلی در قدرت بودند اما الان گرایش هایی از اصولگرایان وارد قدرت شدند که جمع محدودی هم دارند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها