سرلشکر صفوی: سردار حجازی دارای هندسه فکری و نبوغ استراتژیک بود

کد خبر: 1142310

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سردار حجازی دارای هندسه فکری و نبوغ استراتژیک در مقابله با آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و داعشی‌ها بود.

سرلشکر صفوی: سردار حجازی دارای هندسه فکری و نبوغ استراتژیک بود

سرلشکر رحیم صفوی گفت: یکسال از شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران می‌گذرد، زمان زیادی لازم است تا افق‌های بلند تفکر‌های جهادی، اخلاق، رفتار، تواضع و مردم داری و عملکرد ایشان را در طول ۴۳ سال خدمتگزاری موثر بشناسیم.

او این موضوع را در نخستین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی عنوان کرد و گفت: سردار شهید حجازی از نظر تفکر و اندیشه بر قله رفیع عقلانیت و عمق بخشی دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده بودند و دارای هندسه فکری و نبوغ استراتژیک در مقابله با امریکایی ها، صهیونیست‌ها و داعشی‌ها بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا می‌گوید: سردار شهید حجازی کم حرف می‌زد بیش از آنکه حرف بزند عمل می‌کرد. او حزب الله لبنان را به کمک مجاهدان قدرت بخشید. یک نمونه کامل از اخلاص، نجابت و تواضع بود. در این ۴۳ سال زندگی بابرکتش هر کجا بود تأثیر مثبت خود را به جای می‌گذاشت.

به گفته او، سردار حجازی از همان سال‌های نخست تأسیس سپاه، در بنیان گذاری مراکز آموزشی نه تنها برای پاسداران بلکه برای بسیجی‌ها تأثیر گذار بود.

سرلشکر صفوی گفت: از جوانان میخواهم که اگر فرصت دارید تاریخ ۵٠٠ ساله دولت شیعی صفوی، تاریخ علمای اصفهان و مجاهدان اصفهان را مطالعه کنید.

او می‌گوید: خداوند اراده فرمود تا ملت ما با سابقه چند هزارساله توحیدی باشد و هیچ گاه بت پرست نبوده ایم.مردم ایران با هوشمندی و زیرکی، اسلام نبوی را پذیرفتند و مدال افتخار شیعه را برگردن خود آویختند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها