پژمانفر: رئیسی با انبوهی از بدهی دولت روحانی کار خود را شروع کرده است

کد خبر: 1142366

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دولت آقای رئیسی با حجم انبوهی از قرض‌ها و بدهی‌های به جا مانده از دولت آقای روحانی کار را شروع کرده اما با همه اینها نمی‌خواهد ذهن مردم را دچار تشویش و نگرانی کند و در فضایی آرام کارها را به پیش می‌برد.

پژمانفر: رئیسی با انبوهی از بدهی دولت روحانی کار خود را شروع کرده است

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی با حجم بالایی از قرض و بدهی به ارث مانده از دولت آقای روحانی کار اداره مملکت را‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده است.

وی افزود: واقعیت این است که آقای رئیسی بنای کارش بر این است تا به دور از هر گونه ایجاد تشویق و نگرانی برای مردم و متلاطم سازی فضای جامعه کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به پیش ببرد و بنایش بر ایجاد فضایی آرام در کشور است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: منابع مالی بلوکه‌شده ما در خارج از کشور که در دولت قبل وصول نشد در دولت جدید پیگیری‌های جدی برای آزادسازی این منابع انجام شده و در حال انجام است، اما واقعیت این است که در کنار این منابع، دولت بدهی‌های سنگین بجا مانده از دولت قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دارد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طبق اخبار و اطلاعات منتشرشده دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان بابت پرداخت بدهی و سود اوراق فروخته شده در دولت آقای روحانی پرداخت می‌کند، مضافا اینکه دولت آقای روحانی معادل ریالی دارایی‌های بلوکه‌شده ما در خارج اسکناس چاپ کرده و خرج کرده است.

وی افزود:‌ اینها مواردی است که باید در کنار آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده و افزایش درآمدهای نفتی کشور ملاحظه و برای مردم بازگو شود تا مردم در جریان واقعیات موجود قرار گیرند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: نکته مهمی که در اینجا قابل ذکر این است که منابع آزادسازی شده باید در حوزه توسعه زیرساخت‌های کشور به مصرف برسد تا ما به جایی برسیم که همانطور که آقای رئیسی عنوان کردند حربه تحریم دشمن نتواند به ما تأثیر بگذارد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها