دنیامالی در گفت‌وگو با «فردا» مطرح کرد:

حاشیه‌سازی برای افراد موثر نظام هدفمند است

کد خبر: 1143124

دنیامالی معتقد است برخی حاشیه‌سازی‌ها برای سران قوا و افراد موثر نظام با یک سری اهداف خاص و از سوی طیفی دنبال می‌شود که مایل نیستند کشور از نظر مدیریتی به سوی افراد دانا و دلسوز برود.

حاشیه‌سازی برای افراد موثر نظام هدفمند است

گروه سیاست سیاست فردا – چند روز از انتشار خبر سفر خانواده قالیباف به ترکیه گذشته و به رغم اینکه معلوم شد این سفر نه چنان که می‌گفتند به خاطر خرید سیسمونی بوده و نه با موافقت قالیباف انجام شده، همچنین با وجود عذرخواهی الیاس قالیباف از این بابت؛ برخی از چهره‌های رادیکال تلاش دارند که به حاشیه‌سازی‌های خود دامن بزنند! 

در این بین البته دیدیم که افرادی هم در هر دو جبهه اصلاح‌طلبی و اصولگرایی با در نظر گرفتن اینکه هدف این طور تخریب‌ها نادیده گرفتن خدمات و اقدامات موثر رئیس مجلس است و وی چوب برخی مواضع از جمله مخالفت با طرح صیانت را می‌خورد، به این شکل «عدالتخواهی» که برخی مدعی آن هستند نقد کردند. 

آنچه که ترجیع بند سخن همه بود اما بی اثری این هجمه‌ها در تخریب وجه دلسوزان نظام است. احمد دنیامالی نماینده مجلس، از جمله افرادی است که بر این مهم تاکید می‌کند. او در گفت‌وگو با «فردا» گفت: «پشت اینطور حاشیه‌سازی‌ها برای افراد موثر کشور در حد روسای قوا و ... یک سری اهدافی است . در اغلب موارد مثل همین سفر ترکیه هم سوژه، سوژه مهمی نیست اما مساله این است که می‌خواهند چهره نیروهای خدوم کشور را خدشه‌دار کنند».

وی تاکید کرد: «با توجه به سوابق آقای قالیباف معتقدم که این گونه مسائل خیلی خللی در کارکرد و جایگاه ایشان ایجاد نمی‌کند. اندازه گیری این موضوع در سطح کشور هم نشان می‌دهد که خیلی بازتاب نداشته است.»

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: «ما نمایندگان در مجلس همه تلاش خود را می‌کنیم که از معیشت مردم غافل نشویم و اجازه ندهیم که با این مسائل مجلس را به حاشیه ببرند».

دنیامالی با اشاره به اینکه «این طور موارد برای مسئولان نظام نه اولی است و نه آخری» گفت: «به جهت حساسیتی که مسئولان نظام دارند، اینطور مسائل از سوی برخی طیف‌های داخلی و کسانی که خیلی علاقه ندارند کشور از نظر مدیریتی به سوی افراد دانا و دلسوز برود، دنبال می‌شود. به نظر من پرداختن بیش از حد به این موضوع، موجب بی‌مورد بزرگ کردن آن است. مساله مهم این است که ما باید کار خود را به صورت مصمم در مجلس انجام دهیم». 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها