نوش آبادی: در مذاکرات برجامی نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم

کد خبر: 1143354

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: در مذاکرات برجامی نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم و هیات ایرانی باید همواره از حقوق ملت ایران در این عرصه سرنوشت‌ساز دفاع کند.

نوش آبادی: در مذاکرات برجامی نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: مذاکرات وین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده است که طرف‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها باید تصمیم سیاسی مهمی را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه ایران در مذاکرات به دنبال یک توافق خوب برد برد و مطلوب است و از خواسته‌های خود کوتاه نخواهد آمد، افزود: در برجام توافق کردیم تا تحریم‌های هسته‌ای لغو شود اما عملا طرف‌های مقابل به وعده خود عمل نکردند، این درحالی است که آمریکایی‌ها بعد از خروج غیرقانونی خود از برجام تحریم‌های جدیدتری را اعمال کردند.

نماینده ورامین در مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی نباید از مواضع کشورمان هیچ عقب‌نشینی داشته باشد، عنوان کرد: نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم و هیات ایرانی باید همواره از حقوق ملت ایران در این عرصه سرنوشت‌ساز دفاع کند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه در چند سال گذشته آمریکایی‌ها همواره ثابت کردند که زیاده‌خواه بوده و تنها به منافع خود فکر می کنند، اضافه کرد:تیم مذاکره کننده ایرانی باید با حواس جمع به ادامه گفتگوها بپردازد و از منافع ملت ایران مراقبت کند؛ این موضوعی است که در راستای اصول سه گانه مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی یعنی عزت، حکمت و مصلحت به شمار می‌رود.

نوش آبادی  با بیان اینکه باید همه تحریم‌های وضع شده علیه ملت ایران لغو شود، اظهار کرد:جمهوری اسلامی ایران در رفع تحریم‌ها زیاده‌خواه نیست چراکه معتقد است رفع همه تحریم‌های برجامی و تحریم هایی که بعد از خروج آمریکا صورت گرفت جز حقوق ایران به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها