امیر دریادار سیاری: ارتش با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

کد خبر: 1144084

امیر دریادار سیاری گفت: ارتش امروز در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد.

امیر دریادار سیاری: ارتش با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

 به نقل از روابط عمومی ارتش به نقل از ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص نقش ارتش در تأمین تجهیزات دفاعی کشور اظهار داشت: بومی‌سازی تجهیزات، یکی از فعالیت‌های اساسی است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش آن را در دستور کار خود قرار داد و تا به امروز این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی از سوی ارتش برداشته شده است، گفت: همان‌طوری که تاکنون در مقاطع زمانی مختلف شاهد بوده‌ایم ارتش طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده است و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آفندی و پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: بحمدلله امروز روند ساخت، تولید و بهینه‌سازی انواع نفربرها، تانک‌ها، توپ‌ها، تانک‌برها، خودروهای زرهی، سامانه‌های پدافندی، هواپیماها، ناوهای موشک‌انداز، ناوشکن‌ها، انواع پهپاد، انواع مهمات هوشمند، سامانه‌های جنگال و... در ارتش ادامه دارد و در حوزه تجهیزات بومی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجهیزات بومی و نیروی انسانی متخصص و ولایتمدار به خودکفایی و خوداتکایی رسیده است و در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد./دفاع‌پرس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها