سردار سلامی: سلاح کشتار جمعی در منطق اسلامی جایگاهی ندارد

کد خبر: 1145044

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سلاح کشتار جمعی بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در منطق اسلام جایگاهی ندارد، این عبارت یک تاکتیک نیست بلکه حکم اسلام است.

سردار سلامی: سلاح کشتار جمعی در منطق اسلامی جایگاهی ندارد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: سلاح هسته‌ای به عنوان وسیله کشتار جایگاهی ندارد و چنین منطقی برای مواجه با دشمن مورد قبول اسلام نیست.

او گفت: ولی فقیه این چنین در مواجهه با قدرت‌های بزرگ که سلاح هسته‌ای دارند، موضع می‌گیرد و برای رعایت آیات الهی سلاح کشتار جمعی را منع می‌کند، این‌ها نشان دهنده تربیت یافتگی ایشان در محضر قرآن است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه باید تجلی‌گاه قرآن و حافظ آن باشد، همانطورکه پاسداران به دنبال پیاده‌سازی عدل و جهاد در مسیر خداوند هستند.

سردار سلامی گفت: قرآن وحی مستمر و وحی جاری است، این نیست که این قرآن در زمانی نازل شده باشد، این تنزیل دائمی و شفا و رحمت است، بهترین معرف قرآن، خود آن بوده و اگر می‌خواهید از حقایق قرآن باخبر شوید و چشمانتان رویت ملکوتی پیدا کند و به حقایق عالم هستی آگاه شوید از خود قرآن کمک بگیرید.

او گفت: نوجوانان و جوانانی که اهل قرآن هستند، یک معصومیت و طراواتی دل انگیز در رخسارشان وجود دارد، یک حیای معنوی کاملا آشکار و قابل مقایسه و یک نجابت قوی و یک طراوت و نشاط معنوی دارند، انگار شبنم معطری بر سیمای معطر آنان نشسته و چهره‌هایشان دلنشین است.

فرمانده کل سپاه گفت: قرآن اسرار عمل صالح را در خود دارد، قرآن شیوه امر به معروفات و نهی از منکرات است و درس‌هایی از اخلاق و هدایت انسان در جای جای سوره‌های آن دیده می‌شود.

سردار سلامی گفت: انسان مکلف به امر الهی است تا از آتش جهنم دور شود، لذا اهل‌خانه را به نماز امر کنید و بر این امر استوار و مقاوم و پا برجا بمانید.

باشگاه خبرنگاران جوان
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها