واکنش نماینده مجلس به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی/این طرح به عدالت نزدیک‌تر است

کد خبر: 1145533

نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید رویکرد مسئولان امر تبیین برنامه‌ها و شیوه‌های حذف ارز 4200 تومانی برای مردم باشد.

واکنش نماینده مجلس به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی/این طرح به عدالت نزدیک‌تر است

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد عبارت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با توجه به اینکه این ارز در واقع حذف نشده بلکه از اول زنجیره تولید به آخر زنجیره که در واقع همان مصرف‌کنندگان واقعی هستند داده می‌شود باید اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح در واقع عدالت واقعی در جامعه گسترش یافته و حمایت دولت به طور مستقیم به مصرف‌کننده با پرداخت یارانه صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: این طرح به عدالت نزدیک‌تر است.

نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل این نگاه مورد تأیید و حمایت است، یادآور شد: باید بسترهای لازم برای اجرای این طرح در جامعه ایجاد و هماهنگی‌های مناسب برای اطلاع‌رسانی و تبیین این موضوع برای مردم جامعه انجام گیرد.

نصیرایی با اشاره به مشکل موجود در کشور در حوزه تأمین نهادهای دامی گفت: اگر پرداخت یارانه که بابت آرد و تأمین اقلام اساسی پرداخت می‌شد به خود مردم واگذار شود این به نفع مردم به ویژه دهک‌های پایین و اقشار کم‌درآمد است اما باید تبیین این موضوع به مردم به صورت صحیح انجام گیرد.

وی مردم را بهترین و جدی‌ترین حامیان انقلاب عنوان کرد و افزود: انقلاب به پشتوانه مردم شکل گرفته، مردمی که به واسطه افکار و اندیشه‌های ارزشی و توحیدی پایبند به این نظام هستند.

نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به این امر باید رویکرد مسئولان امر تبیین برنامه‌ها، شیوه‌ها و اصل این کار برای مردم باشد.

نصیرایی با تأکید بر شفافیت این موضوع برای جامعه، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح پرداخت یارانه و حمایت از اقشار مختلف به ویژه اقشار ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: گفت‌وگو با مردم و شفافیت در موضوع از اصول ضروری بوده که باید مسئولان اقتصادی و سیاسیون در این بخش مدنظر داشته باشند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها