بادامچی: رسانه ها به جای احزاب در کشور فعالیت دارند

کد خبر: 1146195

نماینده سابق مجلس گفت: جریان های سیاسی رابط بین مردم و تصمیم گیران هستند، اما اگر میدانی از سوی حاکمیت برای فعالیت آنها وجود نداشته باشد، جامعه یک سویه و رو به فساد می رود.

بادامچی: رسانه ها به جای احزاب در کشور فعالیت دارند

محمد رضا بادامچی در تشریح ویژگی‌ جریان های سیاسی پویا، وجود احزاب در جامعه را نشان دهنده زنده بودن این جریان‌ها و هشیار بودن مردم دانست تا نمایندگان مردم بتوانند در هر مسئله ای که لازم است، طرف مردم باشند.

وی با یادآوری اینکه احزاب رابط بین مردم و تصمیم گیران و مجریان حکومتی محسوب می شوند، افزود:  احزاب به عنوان نمایندگان مردم  باید بتوانند با تصمیم گیران صحبت، مشکلات جامعه را مطرح و راه حل های لازم را پیشنهاد کنند؛ این یکی از ضرورت های جامعه به اصطلاح پارلمان تاریسم است.

بادامچی با بیان اینکه هزینه های سیاسی بالا در جامعه سبب محدود شدن فعالیت فعالان سیاسی در جامعه می شود و در نهایت نمی توانند مسائلی که مردم می خواهند یا مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را مطرح کنند، تصریح کرد: روزنامه های آزاد نیاز دارند احزاب به صورتی بتوانند تمام خواسته های مردم و مشکلات موجود را که از سوی مسئولان تصمیم گیری می شود، بدون لکنت زبان صحبت کنند، به آنها معترض شوند و پیشنهاد هایی را ارائه کنند، اما متأسفانه در جامعه ما به این گونه نیست.

بادامچی فعالیت رسانه ها به جای احزاب را یکی از نقصان های موجود در کشور دانست و تاکید کرد که رسانه ها و جریان های سیاسی هر کدام از جایگاه به خصوصی برخوردار هستند و هر دو به صورت زنجیره می توانند کار را پیش ببرند.

بادامچی در پیشنهاد برای برون رفت از شرایط موجود عنوان کرد: در مرحله اول باید به حق وحقوق شهروندی و اجتماعی مردم احترام بگذاریم. متأسفانه در خیابان تا دلتان بخواهد افراد فقیر وجود دارد که این مسئله نشان می دهد مسئولان آن ها را نمی بینند. زمانی که از مساجد خارج می شوید افراد فقیر را مشاهده می‌کنید چنین مسئله ای له کردن شخصیت و بی اعتبار کردن ذات انسان ها است.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: اگر می خواهیم در جامعه خدمتی انجام دهیم باید واحد های تولیدی را بارور کنیم، پول باید در این زمینه جاری شود و آنها بتوانند نیاز های کاری و معیشتی مردم را حل کنند. بنابراین با پرداخت اندکی پول به مردم تورم افزایش پیدا می کند و واحد های تولیدی یکی پس از دیگری فرسوده می شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها