«فردا» گزارش می‌دهد

نادران در حاشیه یا متن؟

کد خبر: 1146223

الیاس نادران از دیروز مورد توجه رسانه‌های قرار گرفت. از یک طرف خیزی که برای کرسی ریاست مجلس برداشت و از طرف دیگر آن رفتار حاشیه‌ساز عجیب که از یک نماینده مجلس بعید بود و در جلسه علنی دیروز انجام شد.

نادران در حاشیه یا متن؟

گروه سیاست سایت فردا - الیاس نادران، نماینده تهران از دیروز تا خبرساز و مورد توجه بوده است؛ هم به خاطر خیزی که برای رقابت با قالیباف بر سر کرسی ریاست مجلس برداشت و هم بابت رفتار عجیب و غریب دیروزش در صحن علنی.

او دیروز پس از مدت‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی با انتشار نامه‌ای انتقادی علیه محمدباقر قالیباف، خطاب به نمایندگان مجلس، اعلام کرد که در انتخابات هیات‌رییسه مجلس شرکت خواهد کرد. همین هم باعث شد که روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد از بازگشت وی به متن بنویسد. این روزنامه اصلاح‌طلب البته خیلی هم امیدوار است که نادران برنده این رقابت باشد و به حواشی که اخیر برخی برای سفر خانواده قالیباف ساختند، اشاره می‌کند! اشاره‌ای معنادار که نیازی به توضیح بیشتر ندارد. 

غیر از اعتماد البته روزنامه‌های دیگری هم به نادران پرداخته‌اند، منتها نه به خاطر رقابت‌های انتخابات هیات رئیسه که شاید هنوز برای سخن از آن زود باشد؛ بلکه به خاطر رفتار عجیب و قابل تامل آقای نادران در جلسه علنی دیروز. 

ماجرا این بود که دیروز وقتی عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده تهران در حال صحبت از تریبون مقابل صندلی‌اش در صحن علنی مجلس بود و مطابق معمول، فیلم چهره این نماینده از تلویزیون‌های مجلس پخش می‌شد، الیاس نادران، دیگر نماینده تهران در مجلس مقابل دوربین فیلمبرداری ایستاد و مانع دیده شدن تصویر او از تلویزیون‌های مجلس شد.

روزنامه جوان در این رابطه نوشته: این برخورد نه فقط دون شأن صحن علنی و مجلس شورای اسلامی بود، بلکه به لحاظ رعایت شأن خود نادران هم کار اشتباهی بود. نادران چهاردوره نماینده مجلس بوده است، دکترای اقتصاد دارد و از آن دسته است که روی نظرات و مواضع او حساب ویژه می‌شود. از سویی در مجلسی نسبتاً جوان، با ۶۴ سال سن و تجربه حدود ۱۵ سال نمایندگی مجلس، یک ریش سفید محسوب می‌شود. بنابراین، انتظار پختگی رفتار و سنجیده بودن حرکات از او بیش از سایران است.

این روزنامه ادامه داده: دیروز الیاس نادران با چنین حرکتی، نه مقابل روح الامینی که گویی مقابل خود ایستاد.

رفتار دیروز این نماینده مجلس که موجب ایجاد حواشی شد و مورد توجه و نقد کاربران فضای مجازی هم بود نشان می‌دهد که آقای نادران شاید از سکوت و انزوای این اواخر خارج شده باشد اما بیش از آن که در متن قرار گرفته باشد، حاشیه ساخته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها