خبر خوش برای کارکنان ارتشی تازه ازدواج کرده

کد خبر: 1146590

امیر حیدری گفت: در سال ۱۴۰۱ بنا بر محاسبات انجام شده، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به حساب کارکنانی که تازه ازدواج کرده‌اند، واریز خواهد شد.

خبر خوش برای کارکنان ارتشی تازه ازدواج کرده

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اجرایی شدن طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز نیروی زمینی ارتش» و با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند گفت طرح «لبیک ۲۱ یا امام خامنه‌ای عزیز» از ابتدای سال ۱۳۹۶ در سطح تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش آغاز شده که تا به امروز مبلغی در حدود ۷۵ میلیارد تومان در این زمینه صرف بهبود وضعیت معیشتی و افزایش روحیه این کارکنان شده است.

امیر سرتیپ حیدری اهمیت بخشیدن به کارکنان را موجب تحرک بیش‌تر در یگان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ بنا بر محاسبات انجام شده، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان به حساب کارکنانی که تازه ازدواج کرده‌اند، واریز خواهد شد.

تا قبل از شهریور ماه ۱۳۹۹ و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور ترویج استفاده از کالا‌های تولید داخل در قالب طرح پیوند‌های آسمانی، ۳ قلم کالای ایرانی به کارکنان تازه ازدواج کرده تعلق می‌گرفت و بعد از آن، بنا به درخواست کارکنان، به ۱۰ میلیون تومان پول نقد تغییر پیدا کرد.

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه بیش از نیمی از طرح‌های ۳۰ گانه «لبیک یا امام خامنه‌ای» مربوط به ارتقا معیشت کارکنان است، یادآور شد یکی از این طرح‌ها، طرح لبیک ۲۱ بوده که به منظور ازدواج آسان و کمک به آن در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبر (مدظله العالی) برای جوانان، کارکنان نیروی زمینی و فرزندان کارکنان شاغل نیروی زمینی ارتش است.

در سال جاری این رقم برای ۸ یگان مرزی و کم‌برخوردار ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و برای بقیه یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیز ۵۰ درصد افزایش یافت.  در سال اخیر، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان هدیه ازدواج به حساب ۲۸۰ نفر از کارکنان و سرپرستان خانوار واریز شد./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها