امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است

کد خبر: 1146610

حسین امیرعبداللهیان گفت: رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و بدنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین می باشد.

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای قطری خود گفت: عدم اقدام جدی نهادهای بین المللی و حقوق بشری و همچنین استانداردهای دوگانه آنها در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین و ترور هدفمند خبرنگاران دلیل اصلی تداوم اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس است.

به گفته حسین امیرعبداللهیان اقدام سبوعانه اسرائیل نشان می دهد که رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و بدنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین می باشد.

شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره در حالی که یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه آوارگان «جنین» واقع در کرانه باختری اشغالی را پوشش می‌داد، شهید شد.

به گفته شاهدان محلی، تک تیرانداز صهیونیست با وجود اینکه ابوعاقله جلیقه خبرنگاری به تن داشت او را از ناحیه سر هدف گلوله قرار داد.

پیکر این خبرنگار شهید روز پنج‌شنبه، ۲۲ اردیبهشت، در یک آیین رسمی در شرق بیت المقدس تشییع شد.

شیرین ابوعاقله، ۵۱ ساله، با ۲۵ سال سابقه خبرنگاری بود که ۱۵ سال آن را از نخستین سال برپایی شبکه خبری قطری الجزیره گذرانده بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، لوح یادبود شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار را تسلیم وزیرخارجه قطر کرد تا تحویل خانواده ابوعاقله در فلسطین شود./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها