ورود نمایندگان تهرانی مجلس به موضوع آسیب‌‎های اجتماعی استان تهران

کد خبر: 1147471

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران، گفت: تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران و رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی تهران از موضوعات مهم مطرح شده در نشست امروز بود.

ورود نمایندگان تهرانی مجلس به موضوع آسیب‌‎های اجتماعی استان تهران

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان تهران ، در تشریح نشست ظهر امروز مجمع نمایندگان استان تهران که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و فرمانداران تهران، ری، شمیرانات و پردیس برگزار شد، گفت: در این جلسه به مسائل و معضلات استان تهران پرداخته شد و برنامه‌های استانداری تهران و فرمانداران برای مقابله با معضلات به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی مورد رسیدگی و ارزیابی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: در این نشست در خصوص تشکیل قرارگاه اجتماعی در استان تهران برای مقابله با این آسیب‌ها بحث و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفت و مقرر شد قرارگاه اجتماعی استان تهران که مسئولیت آن در شهر تهران با شهردار بوده و در سایر شهرستان‌ها با فرمانداران است، اولویت‌بندی و کار ساماندهی با در نظر داشتن این اولویت‌ها انجام شود.

وی اضافه کرد: در نشست امروز بر ضرورت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود در مناطق مختلف آسیب‌پذیر تهران تأکید کردند و فرمانداران نیز هر یک به صورت مجزا برنامه‌های خود در زمینه مقابله با آسیب‌ها و چالش‌های شهرستان خود را بیان کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این نشست درباره موضوعات مختلف از قبیل ساختار اداری تهران و همچنین تقسیمات کشوری نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

خضریان افزود: همچنین در این نشست مقرر شد با همراهی مسئولان استانی، فرمانداران و اعضای مجمع نمایندگان نشست‌هایی که تاکنون در سطح مساجد برگزار شده است با انسجام بیشتر و تشکیل یک دبیرخانه مشترک برای احیای مسایل و مشکلات برگزار گردد./فارس

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها