«فردا» گزارش می‌دهد

بازتاب رسانه‌ای گعده تروریست‌ها

کد خبر: 1147876

مقامات آمریکایی یکبار دیگر حمایت خود را از گروهگ منافقین در قالب حضور در بین آنها و تلاش برای گرم کردن جلساتشان نشان دادند. جلسه اخیر نیز با واکنش‌ها و بازتاب رسانه‌ای در ایران همراه بود.

بازتاب رسانه‌ای گعده تروریست‌ها

گروه سیاست سایت فردا - مقامات آمریکایی یکبار دیگر حمایت خود را از گروهگ منافقین در قالب حضور در بین آنها و تلاش برای گرم کردن جلساتشان نشان دادند. جلسه اخیر اما با واکنش‌ها و بازتاب رسانه‌ای در ایران همراه بود. مثلا در این باره روزنامه ایران نوشته: وزیر خارجه سابق امریکا از اردوگاه «اشرف3» که اعضای فرتوت باقی مانده منافقین در آن حضور دارند، بازدید کرده و در دفتر یادبود آنان متنی به عنوان یادگاری نوشته و ضمن ملاقات با مریم رجوی سرکرده فاسد این گروهک تروریستی، در جمع آنان سخنرانی کرده است.

حضور وزیر خارجه سابق امریکا در اردوگاه اشرف و سخنرانی در جمع منافقین، به پدیده‌ای عادی تبدیل شده است؛ بویژه اینکه در این نشست‌ها، این مقام‌ها پرده‌پوشی‌های دیپلماتیک خود را کنار گذاشته و آرزوهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران را آشکارا بر زبان می‌آورند. پمپئو، تیرماه سال گذشته نیز به صورت تصویری و مجازی در میتینگ منافقین حضور یافت و اتفاقاً سال گذشته نیز سخنان امسال خود را تکرار و ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران اکنون در ضعیف‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط خود قرار گرفته است! البته پمپئو در این حضور مجازی تنها نبود و علاوه بر نخست‌وزیر اسلوونی، حدود ۳۰ نفر از اعضای مجلس نمایندگان و سناتورهای امریکایی هم حضور داشتند.

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای اصولگرا نیز در واکنش به دیدار رجوی و پمپئو در صفحه توییتر خود دیالوگ فرضی بیان آنان را نوشت. گنجی توییت کرد: 

«رجوی: ما همراه صدام با ایران جنگیدیم. اون موقع ضد امپریالیسم (غرب) بودیم خیلی ترور کردیم اما جایی بین ملت نیافتیم

پمپئو: ما هم 12 شرط گذاشتیم و از برجام خارجه و هر راه تنفسی را بر ایران بستیم. ترامپ خیلی منتظر تلفن از تهران بود اما با حسرب رفتیم. فعلا با هزینه 2 میلیون دلاری ازم حفاظت میشه».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها