تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

کد خبر: 1147949

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

***بهزاد علیزاده نماینده دهلران و ۲۶ نفراز نمایندگان به وزیر کشور: لزوم رسیدگی فوری به افزایش آمار انواع سرقت و نزاع خیابانی در سطح کشور، همچنین با ۳۰ نماینده به رئیس جمهور درباره ضرورت رسیدگی فوری در زمینه هجوم ریزگردها با دو منشاء داخلی و خارجی و لزوم گفت و گو با کشورهای همسایه جهت کنترل آلودگی.

***علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه: ضرورت تسریع در تکمیل احداث جاده میانبر اهواز- مسجد سلیمان، همچنین با ۱۳ نماینده به وزیر بهداشت درباره لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت فیزیک فرسوده برخی مراکز بهداشتی درمانی صنعت نفت در خوزستان.

***حبیب الله دهمرده نماینده زابل و هامون به وزیر امور اقتصادی: چرا در رابطه با منطقه آزاد از جمله سیستان اقدام جدی صورت نگرفته است؟

***قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش چیست؟

***محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رعایت عدالت و تخصیص کالابرگ الکترونیکی به همه متقاضیان واجد شرایط.

***عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور و وزرای دادگستری . صمت: ضرورت ابطال مصوبه عجیب ستاد تنظیم بازار، تذکر به رئیس جمهور و وزیر کار درباره ضرورت بازنگری معیارهای دهک بندی خانوارها، ضرورت اجرای قانون و تسریع در تخصیص کالابرگ به جای یارانه،

***حسن نوروزی نمانیده رباط کریم و ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تاسیس شعبه بیمه در دو شهرستان بهارستان و رباط کریم با ۵ هزار واحد صنعتی و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در هر شهرستان، همچنین به همراه ۱۰ نماینده به وزیر راه درباره لزوم استقار اداره راه در شهرستان بهارستان، و به همراه ۱۲ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم استقرار منابع طبیعی در شهرستان های حوزه انتخابیه.

***علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان و ۱۰ نفر از نمایندگان به وزیر راه: ضرورت تسریع در رسیدگی به معضلات جاده های غیر ایمن خوزستان، همچنین به همراه ۱۱ نماینده به وزیر امور اقتصادی درباره ضرورت تسریع در رسیدگی به محرومیت های مناطق کمتر برخوردار حوزه انتخابیه با تسهیلات حمایتی و توسعه ای.

***سیدمحمد مولوی نماینده آبادان به وزرای راه و جهاد کشاورزی: ضرورت اقدام مناسب و موثر در زمینه نصب دورین های کنترل سرعت متناسب با طول جاده های خوزستان و لزوم تقویت ایمنی تردد خودروها در جاده های استان با همکاری وزارت کشور، و نیز ضرورت ساماندهی و ایجاد تشکل های منسجم صادراتی در زمینه تولید مطابق با استانداردهای کشور خریدار محصولات کشاورزی و ممانعت از حذف کشور از بازارهای بین المللی محصولات کشاورزی و ضرورت اجرای عملیات بیابان زدایی در مناطق بحرانی به میزان سالانه حداقل معادل ۳۰۰ هزار هکتار مطابق ماده ۲۴ قانون هوای پاک.

***حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: لزوم تخصیص یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی به همه افراد جامعه.

***حسین میرزایی نماینده اصفهان و ۴۳ نفراز نمایندگان به وزیر نیرو درباره لزوم پرداخت مطالبات نیروگاه های تجدیدپذیر دارای قرارداد پیش از توقف این صنعت، همچنین به همراه ۳۸ نماینده به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها