طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای پایه‌ای بررسی شد

کد خبر: 1148881

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه "طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای پایه‌ای" بررسی شد، گفت: براساس این طرح کارگروهی تشکیل خواهد شد تا نوع کالاهایی قابل عرضه در بورس، میزان عرضه و... تعیین شود.

طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و نظارت بر کالاهای پایه‌ای بررسی شد

سیدجواد حسینی کیا در تشریح جلسه امروز(یکشنبه یکم خردادماه) کمیسیون صنایع و صنایع، گفت: در جلسه امروز " طرح اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و رویکرد توسعه، تولید و نظارت بر کالاهای پایه‌ای " با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس این طرح کارگروهی از وزرای صمت، نفت، جهاد کشاروزی و... تشکیل می‌شود تا نوع کالاهایی قابل عرضه در بورس، میزان عرضه و... تعیین شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین کلیات " طرح ارتقای جایگاه تحقیق و توسعه صنعت و معدن کشور " با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی و مقرر شد؛ در ابتدا این طرح با قانون جهش تولید دانش بنیان، تطبیق داده شود تا تعارض نداشته باشد و در ادامه روز سه شنبه هفته جاری جزئیات آن نیز بررسی و رای‌گیری شود که درصورت تصویب به صحن ارسال خواهد شد./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها