بررسی عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور نگاهداری

کد خبر: 1148901

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون ضمن بررسی عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور نگاهداری، طرح دوفوریتی تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ نیز اصلاح شد.

بررسی عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور نگاهداری

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ، در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در نشست امروز با حضور نگاهداری رئیس و مدیران مرکز پژوهش‌های مجلس، گزارش عملکرد و برنامه‌ریزی این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این جلسه ضمن تشریح اقدامات این مرکز در ارائه گزارش‌های تحقیقی و پژوهشی در خصوص موارد مختلف کشور و ارائه آن به نمایندگان مجلس، به سوالات و دغدغه‌های وکلای ملت پاسخ داد. 

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم مرکز پژوهش‌های مجلس ایجاد دبیرخانه برنامه هفتم توسعه است که ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های پنج ساله توسعه قبل، مدل برنامه ریزی جامع چند بُعدی را برای تدوین برنامه هفتم آماده کرده است. این مدل مشمول رویکردها، اهداف، تمرکزگرایی بر روی اهداف و پرهیز از همه چیزخواهی خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: کمیسیون در ادامه به بررسی طرح اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش های مجلس پرداخت که بعد از اعلام نظر نمایندگان و پیشنهادات متعدد، مقرر شد در جلسه آینده جمعبندی نهایی در خصوص این طرح انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: همچنین طرح دوفوریتی تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰(اعاده شده از شورای محترم نگهبان) نیز مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت نمایندگان به منظور اصلاح این مصوبه مقرر کردند، مهلت تحویل مواد اولیه قیر موضوع بند (ز) تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور نسبت به مواردی که فرآیند قانونی تخصیص آنها در سال 1400 انجام شده و مواد اولیه قیر تحویل آنها شده است تا پایان شهریور ماه سال 1401 تمدید می‌شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها