سردار سلامی: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت

کد خبر: 1149166

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به ترور ناجوانمردانه «صیاد خدایی» گفت: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت چون هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نمی‌ماند.

سردار سلامی: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت

 سردار حسین سلامی ظهر امروز دوشنبه در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر در جمع خبرنگاران گفت: چهلمین سالی است که خرمشهر آزاد شده و سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر بیان کرد: هدف اساسی از این اجتماع بزرگ این است که یک عزم به هم پیوسته جهادی منطبق با مجاهدت‌های بسیج برای عمران و آبادی کشور مهیا شود.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: امید است که این عزم بزرگ بسیجیان و سپاهیان بار دیگر شکل جدیدی به خودش بگیرد تا با اراده و عزم بیشتر و هدف‌های بزرگ‌تر وارد عرصه کمک به مردم شوند.

سردار سلامی با اشاره به ترور ناجوانمردانه «صیاد خدایی» گفت: سپاه حتماً انتقام خون همه عزیزان را خواهد گرفت و واکنش‌های ما سخت خواهد بود و دشمنان را بدتر پشیمان خواهیم کرد و هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نمی‌ماند.

فرمانده سپاه پاسداران در خصوص حادثه ریزش ساحتمان در آبادان گفت: همه امکانات و خدمات سپاه به منظور کمک رسانی در اختیار متولیان امر قرار می‌گیرد؛ البته هم اکنون فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده سپاه آبادان، سپاهیان و بسیجیان در آنجا حضور دارند و مشغول خدمت رسانی هستند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها