«فردا» گزارش می‌دهد

سال سخت

کد خبر: 1149275

زندگی هر روز که می‌گذرد سخت‌تر می‌شود و اوضاع و احوال معیشتی مردم اصلا خوب نیست، راهکارهایی مثل افزایش یارانه و ارائه کالابرگ هم هنوز اجرایی نشده یا نتیجه‌اش مشخص نشده است. در این شرایط مسئولان وعده سال سخت را می‌دهند.

سال سخت

گروه سیاست سیاست فردا- زندگی هر روز که می‌گذرد سخت‌تر می‌شود و اوضاع و احوال معیشتی مردم اصلا خوب نیست، راهکارهایی مثل افزایش یارانه و ارائه کالابرگ هم هنوز اجرایی نشده یا نتیجه‌اش مشخص نشده است. در این شرایط مسئولان وعده سال سخت را می‌دهند.

همین چند روز قبل بود که سیدابراهیم رئیسی طی سخنانی از تصمیمات سختی که باید گرفته شود، گفت و موجی از نگرانی به راه افتاد که منظور چیست، بنزین گران می‌شود یا ..؟ توضیحات مسئولان دولتی قدری فضا را آرام کرد اما حرف‌های امروز محسن رضایی نشانگر آن است که بخواهیم یا نخواهیم روزهای سخت و تصمیمات سخت در راه است. 

 معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم و امسال هم شرایط سختی خواهیم داشت، گفت: در پنجاه سال اخیر فروش دلارهای نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرد،دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلارها به تمامی بانک ها فروخته شود.

ناگفته نماند که نوای در راه بودن سال سخت فقط از سوی دولت شنیده نمی‌شود و مثلا در این یکی دو روز گذشته شاهد بودیم که دادستان کل کشور نیز طی اظهاراتی تکانه‌های حذف ارز ترجیحی را طبیعی توصیف و به مردم توصیه کرد که آثار جراحی اقتصادی بزرگ دولت را تحمل کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها