وحیدی: لازم است برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب قدم‌ها را استوارتر برداریم

کد خبر: 1149395

وزیر کشور با اشاره به شیوه‌های نوین جنگ قدرت‌های جهانی، گفت: لازم است به تاسی از الگوی مقاومت، در مسیر پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قدم‌ها را استوارتر برداریم.

وحیدی: لازم است برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب قدم‌ها را استوارتر برداریم

به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بعثی را به ملت ایران به ویژه خانواده معزز شهدای ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: تاریخ ایران اسلامی مشحون از دلاوری‌ها و رشادت‌های دلیرانی است که جان و دل در گرو اعتلای وطن و سربلندی نام ایران اسلامی نهاده‌اند.

وزیر کشور تاکید کرد: حماسه سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و تغییر بنیادین در افکار استعماری به اصطلاح قدرت‌های جهانی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و دنیا تغییر حالت داد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد».

وحیدی افزود: دشمن که در رؤیای پیروزی بود، در برابر اراده‌های آهنین و برخاسته از ایمان به خدا و اسلام و عشق به خمینی کبیر (ره) فرزندان برومند این مرز و بوم، تاب ایستادگی نیاورد و خرمشهر این قطعه جدانشدنی از ایران، با لطف خدای متعال آزاد شد.

وی بیان کرد: گرامیداشت سوم خردادماه پاسداشت ایثار، از خودگذشتگی و میهن دوستی دلاورانی است که با نوشیدن شربت شهادت، نام شأن را در تاریخ ایران زمین جاودانه کردند و نگذاشتند وجبی از خاک این سرزمین به دست اغیار افتد.

وزیر کشور اضافه کرد: این پیروزی مخابره کننده این پیام مهم به جهان بود که دلاورمردان ایرانی همچون ید واحده ای، به دور از هرگونه تفاوت‌های سیاسی، در مقابل دشمن متجاوز خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد به استقلال و تمامیت ارضی کشور، خدشه‌ای وارد شود.

وحیدی با اشاره به شیوه‌های نوین جنگ قدرت‌های جهانی و ایادی آنها علیه مردم غیور ایران از خرابکاری و پرورش تروریسم تا تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ شناختی، تصریح کرد: در چنین شرایطی لازم است به تاسی از الگوی مقاومت، در مسیر پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، قدم‌ها را استوارتر برداریم و در پرتو الطاف الهی و هدایت‌های داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، در سربلندی و اعتلای ایران اسلامی بیش از پیش بکوشیم و فراموش نکنیم که "خرمشهرها در پیش است.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها