راستینه: کانادا برای لغو یکطرفه بازی باید غرامت پرداخت کند

کد خبر: 1150197

رییس کمیته ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: کانادا به خاطر لغو یکطرفه بازی فوتبال با تیم ایران باید غرامت پرداخت کند.

راستینه: کانادا برای لغو یکطرفه بازی باید غرامت پرداخت کند

 احمد راستینه با اشاره به اقدام کانادا در لغو یک طرفه بازی فوتبال بین دو تیم ایران و کانادا  گفت: کشور کانادا به خاطر این اقدام باید به ایران غرامت پرداخت کند و حق فدراسیون فوتبال ایران از این حیث محفوظ است و می‌تواند این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت کانادا در حالی به قوانین داخلی کشور ما اعتراض می‌کنند و قوانین داخلی ایران را دخالت در قانون و اساسنامه فدراسیون جهانی فوتبال می‌داند که خود رفتاری سیاسی در قبال مسابقات ورزشی دارد.

راستینه خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال کشورمان باید از طریق محافل حقوقی بین المللی از حق ملت ایران در عرصه ورزش فوتبال دفاع کند.

به گزارش ایرنا،طبق گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال کشورمان بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال کشور کانادا دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور به دلایل نامعلوم از جانب کشور میزبان لغو شده و در موعد مقرر برگزار نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال کانادا که بر اساس قرارداد دوجانبه متعهد به برگزاری و میزبانی از این مسابقه بود علی‌رغم انجام کلیه اقدامات و مقدمات سفر همچنین تعهدات مورد اشاره از جانب فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای از لغو بازی خبر داده با این وجود جزئیات و علت عدم انجام تعهدات خود در این خصوص را اعلام نکرده است.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها