«فردا» گزارش می‌دهد

ماجرای گرانی بنزین چیست؟

کد خبر: 1150455

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.

ماجرای گرانی بنزین چیست؟

گروه سیاست نامه نیوز، روند رو به افزایش قیمت‌ها ذهن‌ها را آماده و منتظر برای شنیدن اخبار گرانی کرده است. برخی افراد، کانال‌های تلگرامی و رسانه‌ها نیز از این فرصت بهره جسته با ترویج شایعاتی با این مضمون افکار عمومی را نگرانی می‌کنند. 

آخرین مورد هم شایعه افزایش قیمت بنزین است. حساسیت روی بنزین زیاد است چون هر بار گران شده عامل افزایش سایر کالاها نیز بوده است. برای همین هر از گاهی شایعه افزایش قیمت آن بالا می‌گیرد. دیروز هم در فضای مجازی شایعاتی در این باره وجود داشت که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند، در پی انتشار برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین، ضمن رد این‌گونه شایعات و اخبار، تاکید می‌شود هموطنان عزیز به منظور اطلاع از اخبار صحیح توزیع سوخت در کشور به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس ‌NIOPDC.IR مراجعه کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها