امیر سرتیپ حیدری: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگان و شهدا است

کد خبر: 1151365

فرمانده آجا با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی مثال زدنی است، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگان و شهدا است.

امیر سرتیپ حیدری: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت رزمندگان و شهدا است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از تیپ‌های مستقر در لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با اشاره به توان رزمی ارتش و نیروهای مسلح بیان کرد: امروز در سایه توجهات حق تعالی، ایران اسلامی از لحاظ رزمی و دفاعی در وضعیت مثال‌زدنی قرار دارد.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدای گرانقدر و فداکاری ایثارگران و خانواده شهیدان است، افزود: نیروهای مسلح از کیان ایران اسلامی با قدرت دفاع خواهند کرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده شهدا و مدافعان حرم ارتش و شهدای دفاع مقدس را اسوه‌های ایثارگری دانست و گفت: شهدا مظهر خلوص و فداکاری محسوب می‌شوند.

حیدری، توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان ارتش را به مثابه یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی دغدغه مهم نیروی زمینی ارتش است.

به گزارش مهر، سرتیپ حیدری در این بازدید از توان رزمی و تجهیزات نظامی تیپ شهید پژوهنده و لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود بازدید کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها