امام جمعه اهواز: حدود 5 پیکر همچنان زیر آوار است

کد خبر: 1151716

امام جمعه اهواز گفت: رئیس جمهور در سفر به آبادان اظهار داشت که مسئله خوزستان اولویت اول دولت سیزدهم است.

امام جمعه اهواز: حدود 5 پیکر همچنان زیر آوار است

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال حضرت امام‌(ره) اظهار کرد: حضرت امام(ره) شخصیتی عظیم‌شان است و اگر قرن‌ها سپری شود به ندرت فردی مانند امام پیدا می‌شود.

امام جمعه اهواز همچنین گفت: پس از غیبت صغری حضرت ولی عصر(عج) هیچ عالمی همانند حضرت امام(ره)   وجود نداشته است.  

وی با اشاره به سفر سرزده رئیس جمهور به آبادان خاطرنشان کرد: جان مردم برای دولت مهم است و رئیس جمهور در این سفر اظهار داشت که مسئله خوزستان اولویت اول دولت سیزدهم است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: همانطور مشاهده می‌کنیم که پس از گذشت 11 روز از این حادثه نیروهای جهادی و مردم عزیز همچنان پای کار هستند و خدا را گواه می‌گیرم که مسئولین این نظام از اقصی نقاط کشور به میدان آمدند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه در این حادثه 37 نفر جان خود را از دست دادند، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود 5 یا 6 نفر همچنان زیر آوار هستند و پیکر بقیه جانباختگان از زیر آوار بیرون کشیده شده است، گرچه برخی ادعاهای دیگری دارند که باید این ادعا را ثابت کنند.

امام جمعه اهواز در عین حال با تاکید بر لزوم توجه به آسیب‌دیدگان این حادثه بیان کرد: رسیدگی به تمامی افرادی که در این حادثه آسیب دیدند از جمله ساکنان منازل اطراف، همچنین پرداخت دیه جانباختگان و بیمه بیکاری کسبه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با مسببان حادثه از تاکیدات مردم و مسئولین است، ادامه داد: مردم باید ببینند با کسانی که برای تامین منافع خود جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازند، چگونه برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در عین حال بر لزوم برخورد با گران‌فروشی و توجه به اشتغال جوانان در استان خوزستان تاکید کرد.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها