حسینی: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد

کد خبر: 1151786

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است.

حسینی: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد

سید محمد حسینی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد و مردمی‌سازی یارانه‌ها در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی توزیع یارانه‌ها باعث می‌شود که فسادهایی که در گذشته وجود داشته پایان یابد خاطرنشان کرد: با این کار یارانه پرداختی نیز به دست مردم و مصرف کننده می‌رسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های تنظیم بازار و وزیران اقتصادی برای کاهش مشکلات تابع مردمی‌سازی توزیع یارانه‌ها افزود: نشست استانداران نیز در تهران برای این منظور انجام شد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است اضافه کرد: همه در تلاش هستند تا کمترین آسیبی به مردم و بویژه قشر کم درآمد جامعه وارد شود.

حسینی با اشاره به اینکه مقدمات الکترونیکی شدن یارانه نقدی با همکاری وزارتخانه‌ها از جمله وزارتخانه اقتصاد در حال انجام است تاکید کرد: با هدف سرعت بخشی به فرایند کار وزارت ارتباطات نیز وارد گود شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت نیز تا زمانی که کالا برگ الکترونیکی آماده نشده به مردم پرداخت خواهد شد.

ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه کشور و رفع مشکلات بکارگیری می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه کشور و رفع مشکلات بکارگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی جمعه‌شب در نشست با استادان و مسئولان دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: اجلاس هفتم کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در تهران هفته آینده با شعار تحول، تبیین، تولید و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول دولت در ۳۷ موضوع در بخش‌های مختلف تدوین شده که در این راستا دانشگاه‌ها باید در رأس برنامه‌های سند تحول دولت قرار بگیرند و پیشگام باشند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور یکی از پشتوانه‌های مهم فکری برای دولت را دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: دانشگاه در جامعه نقش مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه ایفا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) تاکید کرد: امام راحل در سال ۱۳۲۳ موضوع حکومت اسلامی مطرح کردند و ادامه این راه به انقلاب اسلامی منتج شد.

حسینی با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت امام راحل از جهات گوناگون به جامعه به ویژه دانشجویان تصریح کرد: در راستای معرفی شخصیت امام خمینی استادان دانشگاه‌ها نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام راحل از ویژگی‌های مختلف در جنبه‌های مختلف سیاسی، فقهی، عرفانی، فلسفی، انقلابی، مجاهدت، شجاعت برخوردار بود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور به جنبه علمی امام راحل پرداخت و تصریح کرد: امام خمینی (ره) در ۲۷ سالگی دروس علمی از جمله فلسفه، فقه و اصول تدریس می‌کردند و در این راستا کتاب‌های مختلفی منتشر کردند.

حسینی با اشاره به اینکه امام راحل در تقوا، عرفان، معرفت، اخلاق و دیگر موضوع‌های فلسفی و علمی از جایگاه بالایی برخوردار بودند گفت: باید ویژگی‌های امام راحل به نسل جوان از جمله دانشجویان منتقل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها