واکنش دو نماینده مجلس به افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1152345

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت در افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان امید را به جامعه بازنشستگان بازگرداند.

واکنش دو نماینده مجلس به افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت در افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان امید را به جامعه بازنشستگان بازگرداند.

معصومه پاشایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، مصوبه دولت برای افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را اقدامی ویژه و قابل توجه برای حمایت از بازنشستگان توصیف کرد و گفت: این اقدام دولت که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شد، امید را به جامعه بازنشستگان کشور برگرداند.

نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم اقدامات تحولگرایانه وزارت کار که از افزایش حقوق کارگران شروع و هم‌اکنون در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ظهور و بروز یافت، ادامه‌دار باشد.

پاشایی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز از هرگونه کمک به دولت برای خدمت به مردم و قشرهای محروم جامعه دریغ نمی‌کند.

مجلس از رویکرد وزارت کار برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه حمایت می‌کند 

نایب رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم از رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه حمایت می‌کنند.

سید جلیل میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: امروز خبر خوش تصویب افزایش درصدی حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: این مصوبه چند ویژگی مهم دارد از جمله رشد بسیار خوب حقوق حداقل بگیران که حدود ۲۰ درصد بیشتر از نرخ تورم است. این موضوع می‌تواند به تامین معیشت حداقل بگیران و همچنین کاهش فاصله طبقاتی در جامعه کمک کند.

میرمحمدی همچنین اظهار امیدواری کرد: امیدواریم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت رفاه بازنشستگان باز هم اقدامات موثری را در دستور کار قرار دهد و همچنین مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت این عزیزان نیز به زودی پرداخت شود.

به گفته این نماینده مجلس، نمایندگان مردم قطعا از رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه حمایت خواهند کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها