بزرگترین زیان وارده به بورس از دید موسوی‌لارگانی

کد خبر: 1152537

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان بورس گفت که اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است و نمی توان بدون تعیین تکلیف آن ضرر هنگفت، به ⁧‫رونق مجدد‬⁩ بورس امید زیادی داشت.

بزرگترین زیان وارده به بورس از دید موسوی‌لارگانی

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«طبق بررسی ها سرمایه کسانی که سال ۹۹ در ⁧‫بورس‬⁩ هدر رفت متاسفانه برای همیشه قابل برگشت نیست. فقط می ماند ⁧‫محاکمه بانیان‬⁩ این وضع فجیع و پس گرفتن اموال نامشروعشان. جریانی متصل به دولت وقت که با رانت اطلاعاتی سود چندهزار میلیاردی برده است. سخن از ذوب ۶۰ میلیارد دلار سرمایه است.

تحقیقات هیئت تحقیق و تفحص مجلس از ابعاد پنهان ماجرا، نشان می دهد اعتمادسوزی بزرگترین زیان وارده به بورس است و نمی توان بدون تعیین تکلیف آن ضرر هنگفت، به ⁧‫رونق مجدد‬⁩ بورس امید زیادی داشت. ⁧‫اعتماد سوزی‬⁩ به حدی عمیق است که پرکردن آن سیاهچاله جز با مجازات واقعی و شدید مسببان امکان پذیر نیست.»

آبان سال گذشته نمایندگان مجلس مصوب کردند که  از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار تحقیق و تفحص شود؛ سید ناصر موسوی لارگانی‌ نماینده فلاورجان رییس هیات، فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودر آهنگ و مهدی طغیانی نماینده اصفهان به عنوان نواب رئیس و علی رضایی نماینده کنگاور به عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص تعیین شدند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها