ذوالنور: دشمن هزینه‌های زیادی برای تغییر نرم نظام در دستور کار قرار داده است

کد خبر: 1152613

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم افشای ماهیت دروغین فرهنگ غرب، گفت: حقوق بشر آمریکایی فریبی برای لایه های کم بصیرت داخلی است.

ذوالنور: دشمن هزینه‌های زیادی برای تغییر نرم نظام در دستور کار قرار داده است

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با تأکید بر ضرورت توجه به این موضوع از سوی متولیان فرهنگی، اظهار کرد: اقداماتی انجام شده اما کافی نیست.

وی با بیان اینکه نیازمند یک برنامه آفندی در مقابله با دشمن برای افشای حقوق بشر آمریکایی هستیم، تصریح کرد: دشمن هزینه‌های زیادی برای استحاله و تغییر نرم نظام در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه توجه به مسائل حقوق بشری یکی از برنامه‌های دشمن است، افزود: دشمن به دنبال جلب حمایت‌ها و تقویت پشتیبانی‌ها و اجماع سازی جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی فریبی برای لایه‌های کم بصیرت داخلی است، اضافه کرد: دشمن با پوشش دفاع از حقوق بشر هرگونه هجمه و خصومت با جمهوری اسلامی را مطلوب جلوه می‌دهد و از داخلی‌ها یارگیری می‌کند.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به لزوم بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، تأکید کرد: باید هویت، ماهیت و چهره واقعی دشمنان برای جهان به ویژه نسل جوان بازخوانی و معرفی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مواضع حقوق بشری آمریکا را توخالی و فریبکارانه عنوان کرد و گفت: بمباران و فروش تسلیحات نظامی به دولت‌های منطقه برای کشتار مردم را گوشه‌ای از جنایت‌ها و نقض حقوق بشر توسط آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا با جنگ‌های نیابتی و ساماندهی گروه‌های تروریستی حقوق بشر را به سخره گرفته است، اظهار کرد: جنایت‌های این کشور باید دسته بندی و فهرست برداری شده و با سند برای مردم بازگو شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تحریم را یکی از استفاده از حربه تحریم را نقض آشکار حقوق بشر از سوی این کشور عنوان و اضافه کرد: اعمال تحریم زمینه نابودی ملت‌ها را فراهم می‌کند نه دولت‌ها لذا یکی از وظایف ما افشای ماهیت فرهنگ دروغین غرب است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها