پاسخ وزیر ورزش درباره میزان استحکام ورزشگاه آزادی

کد خبر: 1152910

وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم کارشناسی استحکام ورزشگاه آزادی را بررسی و تأیید کرده‌اند.

 پاسخ وزیر ورزش درباره میزان استحکام ورزشگاه آزادی

 سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سازه ورزشگاه آزادی اظهار داشت: دو تیم کارشناسی استحکام این ورزشگاه را بررسی و تأیید کرده‌اند. البته اشکالات ظاهری وجود دارد؛ مثلا تخریب زیر صندلی‌ها در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و در آن شکافی نمایش داده شد که این شکاف سطحی است و با مرمت رفع می‌شود.

وی درباره وضعیت سایر ورزشگاه‌های کشور افزود: تمام ورزشگاه‌های قدیمی در حال رصد است و تیم‌های کارشناسی فنی دائما استحکام این سازه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و کنترل می‌کنند. برای مقاوم‌‌سازی هرچه‌بیشتر مجموعه‌هایی مثل آزادی یا مجموعه ورزشی انقلاب و شهید شیرودی و برخی مجموعه‌های سوارکاری کشور که در دست شرکت توسعه است و حدود 850 نفر در آنجا مشغول کارند، اقداماتی در حال انجام‌ است. وزارت ورزش در سطح کشور دفاتر فنی - مهندسی دارد و بخشی از وظایف دفاتر فنی-مهندسی همین‌پایش‌هاست که استحکام سازه‌ها را کنترل می‌کنند و گزارش‌هایی را که به دست‌شان می‌رسد ارزیابی می‌کنند و هرکجا که نیاز به اصلاح باشد، طبق بودجه‌ای که پیش‌بینی شده، اقدام خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در دست اقدام دارد. وزارت ورزش از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کند و با آنها دائم در ارتباط و تماس است. وظیفه خود می‌دانیم در کنار آن‌ها باشیم و حمایت و پیشتیبانی داشته و آنچه نیاز دارند در اختیارشان قرار دهیم. این برنامه‌های فنی فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون نقش اجرایی ندارد بلکه به وظایف پشتیبانی خود در این زمینه عمل می‌کنیم.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها