جنجال تصاویر حضور« اوجی» در مراسم سفارت روسیه

کد خبر: 1153117

مراسم روز ملی روسیه به میزبانی «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در تهران و با حضور «جواد اوجی» وزیر نفت ایران و سفیران برخی کشورها در سفارت روسیه در تهران برگزار شد.

جنجال تصاویر حضور« اوجی» در مراسم سفارت روسیه

اوجی در سفارت این کشور در مصاحبه‌ای از 10 برابر شدن میزان تجارت دو کشور در یک و نیم سال آینده خبر داد اما  انتشار تصاویری از حضور اوجی و برخی دیگر از مقامات ایرانی در این مراسم واکنش های انتقادی را برانگیخت برخی کاربران با انتخاب گزینشی تصاویر، زبان بدن وزیر نفت ایران و سفیر روسیه را سوژه قرار داده (تصویر اول) و مدعی شده‌اند: ‌«زبان بدن وزیر نفت ایران و‌ سفیر روسیه در سفارتخانه این کشور در تهران مایه شرمساری است. این عکس از آن عکس‌هایی است که تلخی آن تا سال‌ها در ذائقه  و‌ ذهن، می‌ماند».

b23c6aa3-d5f1-4265-8b1d-5ad50e532a12

برخی کاربران نیز تصویر دیگری از این مراسم منتشر کردند، (تصویر دوم) که حاکی از احترام سفیر روسیه به وزیر نفت ایران بود. کاربری نوشت:"لابد با تعمیم استدلال جریان غربگرا، این نتیجه حاصل می‌شود که روسیه هم مستعمره ایران است".کاربر دیگری نیز از  رسانه ای کردن حضور وزیر نفت کشورمان در سفارت مسکو توسط خبرگزاری های داخلی آن هم  در شرایطی که جنگ اوکراین ادامه دارد انتقاد کرد اما کاربر دیگری نیز نوشت: وزیر نفت رئیس کمیسیون مشترک ایران و روسیه است همچنین حضور وزیران در این مراسم یک امر معمول دیپلماتیک است که در دولت‌های گذشته نیز انجام شده است. در همین حال تصاویری از حضور سورنا ستاری  و علی اکبر صالحی در دولت قبل در مراسم مشابه در سفارت روسیه منتشر شده است.

منبع: خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها